Szolgáltatási feltételekIDRE webáruház
logo

1. Hatálya:

A jelen Szolgáltatási Feltételek a www.idre.hu weboldalon működő webáruház szolgáltatásai igénybe vételére vonatkoznak.  A honlap Üzemeltetője az Ifjú Díszmadártenyésztők – Természetvédők regionális Egyesülete (továbbiakban Üzemeltető), a webáruház szolgáltatója Máthé József egyéni vállalkozó (továbbiakban Szolgáltató). Jelen Szolgáltatási Feltételek a Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A www.idre.hu weboldalon keresztül a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni, amelyet a Felhasználó a szolgáltatások igénybe vételével kifejezetten elfogad, és magára nézve kötelező erejűnek ismer el, valamint amelyeket mind a Szolgáltató, mind a Felhasználó köteles figyelembe venni  és megtartani a közöttük létrejött szerződéses jogviszony keretében. Az Üzemeltető a Szolgáltató számára webáruház üzemelésének technikai feltételeit biztosítja, a Felhasználókkal szerződéses kapcsolatba nem kerül.

A Szolgáltató bármikor, előzetes értesítés, vagy a Felhasználó hozzájárulása nélkül jogosult az Általános Szerződési Feltételek egyoldalúan módosítani. A módosítás a honlapon történő közzétételével lép hatályba, és hatályba lépését követően mind a Szolgáltatóra, mind pedig a Felhasználóra nézve kötelező erővel bír. A Szolgáltató által nyújtott bármely szolgáltatás igénybe vétele és használata a módosított szabályzat elfogadását jelenti. A módosítás nem érinti a webáruházban történő vásárlás során már létrejött szerződések alapján fennálló jogviszonyok tartalmát.

Hivatalos adatok

A Szolgáltató fontosabb adatai a következők:

Név: Máthé József egyéni vállalkozó
Székhely: 2083 Solymár Mély u. hrsz 7151/6
Egyéni vállalkozó nyilvántartási száma: 22458097
Statisztikai számjel: 60759982014923113
Adószám: 60759982-1-33
Email cím: webaruhaz@idre.hu
Telefon: +36-30-8358581

 

Az Üzemeltető fontosabb adatai a következők:

Név: Ifjú Díszmadártenyésztők – Természetvédők Regionális Egyesület
Székhely: 6727.  Szeged  Gyémánt u. 7.sz
Adószám: 18472675-1-06
Képviselő neve: Eszteró Lajos
Telefon: +36-70-2037550
Email cím: idre@idre.hu
Technikai információk, segítségkérés: Küzmös Csaba, tel: +36-70-3374058 (munkaidőben)

2. Regisztráció

A webáruház által nyújtott szolgáltatások igénybevétele regisztrációhoz kötött. Ha a Felhasználónak nincs még regisztrációja, akkor a szolgáltatás igénybe vételéhez köteles az Üzemeltető által a honlapon erre rendszeresített regisztrációs űrlapon az ott meghatározottak szerint adatokkal megfelelően kitölteni, és a kitöltött adatlapot elküldeni. A Felhasználó a regisztrációs űrlap elküldése után az általa megadott elektronikus postafiókra egy automatikus elektronikus levelet kap a regisztráció megerősítése céljából. A Felhasználó a regisztrációhoz kötött szolgáltatásokat a regisztráció megerősítését követően veheti igénybe.

A Felhasználó köteles a jelszavát titokban tartani, és megakadályozni, hogy az illetéktelen harmadik személy tudomására jusson, vagy számára hozzáférhetővé váljon. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a regisztrált felhasználó jelszavával történő visszaélésekért, valamint a visszaélésekkel a Felhasználónak vagy más felhasználónak okozott károkért.

A Felhasználó felel a regisztráció során adott adatok valóságáért és pontosságáért, a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatok valótlanságából és pontatlanságából eredő károkért a Felhasználó felelős.

Az Üzemeltető és a Szolgáltató a regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli. Az adatkezelési szabályzat itt olvasható. Az Üzemeltető az adatokat szúrópróbaszerűen ellenőrzi, és ha valótlan adatok vannak megadva, a regisztrációt előzetes bejelentés nélkül töröli.

Bár az Üzemeltető minden elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonsága érdekében, előfordulhat, hogy harmadik személy jogellenes tevékenységgel, az Üzemeltető által nem ismert módon az Üzemeltető által alkalmazott biztonsági intézkedések ellenére hozzáfér az Üzemeltető által kezelt személyes adatokhoz, azokat kifürkészi, vagy azokkal egyébként visszaél. Az ezen jogellenes tevékenységből eredő károkért és az ilyen módon harmadik személy birtokába jutott személyes adatokkal való visszaélésekért az Üzemeltető felelősséget nem vállal.

3. A honlap tartalma, felelősségvállalás

A Szolgáltató által a honlapon közzétett tartalom – a webáruházban található termékek leírásán és műszaki paraméterein kívül – kizárólag tájékoztató jellegűek, amelyek valóságáért, helyességéért, pontosságáért, megbízhatóságáért, valamint a tartalom felhasználásával, alkalmazásával összefüggésben keletkezett károkért, kellemetlenségekért, vagy bármilyen hátrányos következményekért a Szolgáltató és az Üzemeltető semmilyen felelősséget nem vállal.

Az Szolgáltató nem vállal felelősségét a megvásárolt termék nem rendeltetésszerű használata, a termék kezelési és használati útmutatójában leírtak be nem tartása, különösen a termék megrongálása esetén. A  Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan meghibásodásért, amelynek oka a termék átadását követően keletkezett (pl. rossz tárolás miatt).

4. Szerződéses viszony a webáruházban történő vásárlás során

A Felhasználó regisztráció nélkül szabadon böngészhet a webáruház kínálatában, megismerheti a termékekkel kapcsolatban közzétett tartalmakat, tájékozódhat a termékekkel kapcsolatos információkról, nyomon követheti az aktuális akcióikat.

A böngészés a Felhasználót még semmilyen jognyilatkozat megtételére nem kötelezi, továbbá a Felhasználó ezen tevékenységével a vásárlásra semmilyen kötelezettséget nem vállal, a webáruházat és a honlapot bármikor, mindenfajta következmény nélkül elhagyhatja, és a tevékenységet tetszése szerint, bármilyen időpontban újrakezdheti. A honlapon működő virtuális bevásárló „kosárba tett” (a továbbiakban: kosár) termékeket a Felhasználó nem köteles megvásárolni, a termékek listájának, illetve a kosár tartalmának összeállítása nem minősül továbbá szerződéses ajánlatnak, vagy ajánlattételi felhívásnak.

5. Megrendelés menete

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendők. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A Szolgáltató a webáruházban szereplő valamennyi terméknél az árváltoztatás jogát fenntartja! A termékek árán kívül esetleges szállítási díjat kell még a vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget.

Megrendelés leadása

Ha már kiválasztásra került, hogy mi kerül a kosárba, akkor a bal oldalon a Kosár tartalmának megjelenítése feliratra kell kattintani. A megjelenő lapon egyszerűen áttekinthető a kosárban lévő termékek mellet a számlázási és szállítási beállítások valamint annak megfelelően a számla összege.

Mutatja a kosárba rakott termékek nevét, kódját, árát, a megvásárolni kívánt mennyiséget, ennek az értékét valamint a kosárban lévő termékek össz. értékét.

1. lépés – Számlázási és szállítási cím megadása

A vásárlónak először egy számlázási illetve szállítási címet kell megadnia. A vásárolt termékkel átadott számla az itt megadott számlázási adatokra lesz kiállítva. Az Webáruház alapértelmezett szállítási címként a regisztráció során megadott lakhelyet/számlázási címet veszi figyelembe. Ha a Felhasználó nem a lakcímére/számlázási címére kéri a kiszállítást, akkor lehetőség van az új Szállítási cím hozzáadásával egy eltérő kiszállítási címet megadni, illetve egyszerre több szállítási cím is kezelhető az Űrlap nevek segítségével. Ha már vásárolt illetve beállította ezeket az adatokat, akkor nem kel újból megadni, csak leellenőriznie hogy azok még mindig valósak.

2. lépés – Szállítási mód kiválasztása

A megrendelt termékek átvételére a vásárlónak lehetősége van személyesen előre egyeztetett időpontban a Szolgáltató telephelyén, vagy csomagként a Szállítási címben megadott helyen átvennie. Csomagként a Szolgáltató a megrendelt termék(ek)et a Magyar Posta Zrt.-vel küldi el. A Szolgáltató a postára adás határidejéért vállal felelősséget. A postára adást követően a Magyar Posta Zrt. a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A szállítási díj a Magyar Posta Zrt.mindenkor hatályos csomagszállítási díjszabásához igazodik, a szolgáltató külön csomagolási díjat nem számol fel.

A Magyar Posta Zrt. 2013. július 1. hatályba lépett tarifadíjai:

  MPL Standard postacsomag MPL üzleti csomag
(2 munkanapos idő garantált, házhoz szállítással)
0,1-2kg-ig 1 000 Ft 1 490 Ft
2,1-5kg-ig 1 190 Ft 1 690 Ft
5,1-10kg-ig 1 290 Ft 1 790 Ft
10,1-20kg-ig 1 490 Ft 2 150 Ft
20,1-30kg-ig - 3 060 Ft
30,1-40kg-ig - 4 860 Ft

 A csomag maximális súlya 40kg lehet, ennél nagyobb mennyiség megrendelése esetén további egyeztetés szükséges a Vásárló és a Szolgáltató közt.

3. lépés – Fizetési mód választás

Ha kiválasztásra került az átvétel helye, akkor a fizetési mód kiválasztása következik. Ekkor már a termék ellenértékéhez hozzáadódik a szállítási költség díja is, vagyis a ténylegesen fizetendő végösszeg látható.

 A megrendelt termékek árát személyes átvétel esetén készpénzben, csomagküldés választásakor banki átutalással illetve utánvéttel lehet fizetni Az utánvételes fizetési módnál plusz költség kerül felszámításra melynek mértéke a mindenkori csomagszállító díjszabásával megegyező (2013. július 1. hatályba lépett tarifadíjai alapján ez 335Ft), valamint a Magyar Posta Zrt. üzletszabályzata értelmében utánvételt csak az MPL üzleti csomaggal együtt vehető igénybe.

Amennyiben banki átutalással való fizetést választott a vevő a megrendelésben és a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre (a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra), úgy a Szolgáltató szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

Banki befizetés/Átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve:  Máthé József
Bankszámlaszám: 16200137-18515293

    Nagyon fontos, hogy a befizetés megjegyzésébe feltétlenül be kell írni a megrendelés sorszámát, hogy be lehessen azonosítani a fizetést.

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát a Szolgáltató a termékekkel együtt adja át a vevő részére.

4. lépés – Megrendelés megerősítése

Mielőtt véglegesíti a megrendelést, ajánlatos mindenkinek átnéznie még egyszer az adatokat és a megrendelni kívánt termékeket. Ha a Felhasználó bármilyen megjegyzést kíván tenni, megteheti a Megjegyzések és különleges kérések szöveg alatt található szövegmezőben, majd a megrendelés lezárásaként el kell fogadni a szolgáltatási feltételeket. Ezt követően a Megrendelés megerősítése gombra kattintva Felhasználó elküldi Szolgáltató részére a megrendelést.

Felhasználó a megrendelés leadását követően a regisztráció során megadott e-mail címre megkapja a tételes megrendelést, amelyen megtalálhatók a következők:
    - a szolgáltató megnevezése, elérhetősége
    - a kiválasztott termékek neve, kódja, bruttó ára, a rendelt mennyiség darab/csomag száma, a rendelés szállítási és kezelési költsége valamint az összesen fizetendő végösszeg.

6. Számla kiállítása

Minden beérkezett összegről számla kerül kiállításra, a megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát a Szolgáltató a termékekkel együtt adja át a vevő részére.

7. Szállítás

A megrendelt termék(ek) árának a Szolgáltató részére történő jóváírását követő 5 munkanapon belül postázásra kerül a megrendelt termék. Ha a megrendelésben a vevő az utánvétes fizetést választotta, akkor a megrendelés beérkezését követő 5 munkanapon belül kerülnek a termékek postázásra

A Szolgáltató a csomagküldőnek való átadás határidejéért vállal felelősséget. A kiszállítás a Magyar Posta Zrt. saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja. A Felhasználó sérült csomagolású termék, illetve hiányos szállítás esetén a leszállított termékeket nem köteles átvenni, a teljesítést nem köteles elfogadni.

8. Elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

 A nyolc munkanapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik. A vevőnek kell tudnia igazolni a kézhezvétel napját, és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. Ebből a célból kérjük, vegye figyelembe a szállítási feltételeknél írtakat.

A vevő írásban, emailben elküldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a webaruhaz@idre.hu email címre kell megküldeni a fenti határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát, illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontját. Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból a Szolgáltató nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre/vevőre/termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot nem tudja elfogadni.

Elállás esetén a vevő köteles, a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásba, amelyben az ő részére kézbesítve lett), ajánlott küldeményként visszaküldeni a Szolgáltató részére a kérdéses termékeket. A visszaküldés költségeit a vevő viseli. Elállás esetén a vevő a termékkel együtt a vonatkozó számlát is köteles a Szolgáltató részére visszaküldeni.

Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat kézhezvételét követő legfeljebb 30 napon belül a Szolgáltató a vevő által a részére kifizetett összeget visszatéríti a vevőnek, feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta. A Szolgáltató jogosult levonni a visszatérítendő összegből a visszaküldött termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának értékét. A Szolgáltató a szállítási költséget nem téríti vissza, illetve a visszatérítendő összeg után kamatot nem fizet.

9. Megjegyzések

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy adott esetben Felhasználó megrendelését részben vagy egészben elutasítsa. Részben történő elutasításra csak a Felhasználóval történt egyeztetést követően van mód.

Felhasználó jelen webáruház Általános Szerződési Feltételek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a termékek csomagolása a honlapon feltüntetett képtől eltérő is lehet.

A webáruházban történő vásárlás során létrejött szerződést a Felek távollévők között létrejött szállítási szerződésnek tekintik.

Az Üzemeltető fenntartja magának azt a jogot, hogy a honlap, illetve, a szolgáltatás bármely részét előzetes figyelmeztetés nélkül megszüntesse. Ez a rendelkezés nem érinti a webáruházban történő vásárlás során már létrejött szerződések alapján fennálló jogviszonyok tartalmát.

10. Panaszügyintézés helye, módja

Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

- levélben: IDRE: 6727.  Szeged  Gyémánt u. 7.sz
- emailben: idre@idre.hu   
- telefonon: +36-70-2037550 vagy +36-70-3374058

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:

    - megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;
   - jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);
    - elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);
    - a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
    - az Szolgáltatási Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.


Rólunk
Kapcsolat