Zottan írta:
Leon írta:
Magáról a kiállításról:
Nagyon szép a Megye Háza, de kicsi egy ekkora rendezvénynek. Nekem nem tetszett, hogy át kellett járkálni 3-4 percnyire levő Ifi házba az előadások, a börze és a t.szemle miatt. Jó persze nem tört le a lábunk, de a jövőben ezt is előtérbe kell helyezni, hogy 1 helyen legyen már a rendezvény, még ha ezzel fel is kell áldozni egy exkluzív helyszínt. Szinte mindenkinek az volt a véleménye, akivel beszéltem, hogy milyen rossz a két külön helyszín.
Katalógussal kapcsolatban:
Én a galambászoknál már megtanultam, hogy is kell profin csinálni egy katalógust. Sajnos a hazai díszmadaras kiállításokon ritkán készül katalógus, és az is olyan amilyen... Így legtöbben használni sem tudják, meg sem nézik mik vannak benne... Mennyien jöttek oda hozzám a katalógusukkal, hogy nem tudom véletlen ennek a tenyésztőnek a telefonszámát, meg hogy hol lakik? Ezért van az elején a tenyésztői névsor... potyogtak a tantuszok egész nap.
Na de ami a lényeg. A katalógus alapvetően szép volt, és elég teljes, bár jobb lett volna, ha a "megjegyzés" oszlopba inkább nem írnak semmit, mert az tele volt hibával (nem az volt ami)...
És ami a leglényegesebb!!!! => már szerdán kézhez lehetett kapni a kész katalógust. DE ANNAK MI ÉRTELME??? Akkor még semmi haszna! A beszállítás napján mindenki foglalkozzon a saját madarával, és ne másét nézegesse. Másnap a bírálati napon szintén nincs még szükség a katalógusra. Persze eddigre legyen készen a komplett katalógus megszerkesztve, de még nem kinyomtatva! Ha megvannak az eredmények, a bírálat után, délután secperc alatt belelehet írni minden madárhoz a kapott pontszámokat. Ennek előre ki kell hagyni egy oszlopot. A bíró átadja az eredményeket, és az 1000 madár pontszámának felvezetése tényleg nem egy nagy munka. Este mehet is a nyomtatóba, reggelre kész a katalógus, már belevezetve a pontokkal.
Ennek így van értelme, e nélkül kb semmit nem ér az egész.
Ha ez nehezére esik a szervezőknek, akkor egy alpáribb módon, külön lapra kinyomtatva kiosztják később, amin csak a kalit sorszám van, a kapott pont, és a helyezés, így a katalógussal összelehet vetni.
Inkább erre kellene áldozni, mint mondjuk a kiállítóknak névjegykártyákra.
Remélem ezt építő jellegű kritikának veszik a rendezők, és nem fikázásnak.
Minden kezdet nehéz, egyértelmű volt, hogy lesznek hibák.
Talán ide illene a "Szarka és a farka" mondás. Kicsi volt az esélye, hogy tapasztalat nélkül sikerül zökkenőmentesen megrendezni az eddigi legnagyobb Magyar díszmadarász megmozdulást.
Jövőre már sok következtetést levonva, ennél nagyobb tapasztalattal lehet nekivágni a 2009-es madárfesztivál megrendezésének.
Sok sikert!
Üdv,
Vida József
Nos úgy érzem meg is született TÖKÉLETES, minden részletre kiterjedően éles szemű, szakavatott szervezőnk a következő évi bajnokságra. Nagyon könnyű észrevenni a hibákat, de kedves Leon aki ennyire alapos ebben, az nyilván szervezőnek is nagyon jó lesz...
A pirossal kiemelt rész okozta egyébként az elnökség lemondását...
Jóestét.
Én már jóóóópár éve egy szuper csapatban dolgozok (Karcag), ami mögött sok kiállítás és tapasztalat rejlik! Erre büszke vagyok.
Illetve kölyök korom óta járom a különböző madaras kiállításokat versenyeket, és láttam, tanultam sokmindent.
Mint írtam, építő jellegű kritikát írtam, amit a szervezők külön kértek tőlem, hogy ebből is letudják vonni a tapasztalatot.
A pontszámokkal kapcsolatban: ha a kiállításszervezőket kérdeztem erről, ők az mdosz elnökségére mutogattak, ha az mdosz elnökét kérdeztem, ő a szervezőkre mutogatott. Itt feladtam... ezek után nem érdekelt...
További részelteket nem tudok, de kíváncsian várom.
Csak azt nem tudom, hogy te miért pattogsz most itt???